دعوت از دو ژیمناست شهرستان قدس به اردوی تیم ملی
دو ژیمناست ارزنده شهرستان قدس با نظر کادر فنی در رده سنی بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اعلام کرد: این اردو در راستای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان هنری و حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن به میزبانی استان تهران برگزار میشود.
محمدرضا خسرونژاد و هومن جعفری دو ژیمناست کار شهرستان قدس به مربیگری مسعود جودی هستند که به این اردو دعوت شده اند.
اردوی تیم ملی ژیمناستیک در خردادماه ماه سال ۱۴۰۵ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی استان تهران برگزار میگردد.